Hemkört

2016-12-27
23:51:17

Julafton kom och gick.

Jag, maken och Elvis åkte upp till Småland på julafton, till min pappa. 



Vi hade kräftor på julbordet. 

Jag vet inte om det var förra årets eller årets fångst. 
Själv äter jag inte kräftor, eller andra skaldjur. 

Min lilla kusin hade energi för oss allihop.

Elvis somnade mitt under julklappsöppningen. 

Den stackarn var helt slut på juldagen också. 

Jag och maken fick en ny brödrost av pappa och Eva. 

Vår gick sönder för några månader sedan och vi har inte kommit till skott med att köpa en ny. 

Utav farmor fick jag en liten, liten askkopp som hon alltid hade med sig på den tiden när hon rökte. 

När jag fick den, blev det ett ramaskri utan dess like på så gott som alla närvarande!

Nu är det så, att jag har bestämt mig för att sluta röka, så jag kommer inte att ha någon användning för den. 
Men jag kommer givetvis behålla den. 
Den kan säkert bli insatt i något av alla mina projekt jag har planerade. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: